Якщо ви тільки приєдналися до дружній компанії байкерів і плануєте купити мотоцикл, рекомендуємо ознайомитися з топ-10 кращих мотоциклів 2021 для новачка.

Мотоцикл – один із символів духу свободи, сміливе втілення стрімкої мрії, що мчить вдалину назустріч вітрам, сходам і заходам сонця… ну, ви зрозуміли. Тим не менш, якщо ви тільки-но приєдналися до дружної братії байкерів, спочатку з усією цією швидкісною і потужною романтикою краще почекати. Тому що небезпечно та безрозсудно. Натомість рекомендується присвятити весь вільний час усвідомленню навичок приборкання «залізного коня». Робити це найкраще під керівництвом досвідченого інструктора, використовуючи як свій перший «об'єкт знущання» не надто потужний, передбачуваний і максимально простий в управлінні мотоцикл. Наприклад, один із тих, про які йтиметься далі.

Відразу ж уточнимо, що представлений до вашої уваги ТОП-10 новинок 2021 року являє собою оптимальний на наш погляд баланс таких характеристик як вартість та технічні показники, що відповідають початковому рівню майстерності водія. Втім, у цьому переліку ви знайдете і бюджетні, і дорожчі варіанти базового класу, а також згадки про більш-менш гідні альтернативи моделям, що розглядаються. Йтиметься як про мотоцикли для ендуро/мотокроса, так про круїзерів, турингів і навіть скутерів, так що кожному з вас напевно знайдеться варіант під стать смаку і поставленим завданням.

YAMAHA YBR125

Перше з існуючих нині чотирьох покоління цієї легкої малокубатурної дорожньої моделі від провідного японського виробника «Ямаха» побачило світ ще 2004 року. Цей добре відомий на вітчизняних просторах мотоцикл, який отримав ласкаве прізвисько «Юбрик», спочатку позиціонувався як універсальна модель для байкерів-початківців, яку без проблем приборкає навіть тендітна дівчина або підліток.

За сукупністю таких характеристик, як передбачуваність на трасі, зручність, керованість, надійність і стійкість мотоцикла YAMAHA YBR125 2021 модельного року можна сміливо вважати одним з кращих варіантів для новачка в ціновому діапазоні 800-875 «вічнозелених» доларів (на «вторинці»).

Але майте на увазі, що ласкавий і податливий «Юбрик» навряд чи підійде великому байкеру зростом і вагою від 185 см і 90 кг відповідно. Якщо ви один з таких кріпаків, краще додайте ще 200 доларів і обзаведіться оновленою конкуруючою моделлю Honda CB125. Цей мотоцикл трохи більший, при цьому за дизайном та технічними характеристиками він практично ідентичний моделі від «Ямахи». Хіба що показник крутного моменту трохи вищий. З додаткових переваг – така корисна для гонщика-початківця функція як індикатор передач, який відображає не тільки «нейтралку», але й інші щаблі.

Купити мотоцикл Yamaha цієї та іншої моделі можна в розділі продажу мото.

BAJAJ DOMINAR 400

Представник індійського мотопрому DOMINAR 400 – учасник дорожчого та «важчого» сегменту ринку, який завжди відрізнявся високою конкуренцією. Але саме його ми б рекомендували водіям-початківцям через порівняно смирний характер і поступливість в управлінні – принаймні, якщо порівнювати з найближчими аналогами від КТМ, Yamaha та інших іменитих гравців цього ринку.

Представники минулого модельного ряду були суттєво покращені порівняно з попередниками: двигун нарешті обладнали двома розподільними валами, а потужність зросла до 40 кінських сил при 35 «ньютонометрах» моменту, що крутить. Інженери помітно удосконалили випускну систему, модифікували приладову панель та обладнали своє дітище 43-мм «вилкою-перевертишем». Апарат в ідеальному стані обійдеться вам приблизно 2600-2900 американських у.о.

Раніше одним із головних конкурентів новинки у категорії дорожніх байків традиційно вважався BMW G310R, який при цьому коштував на вторинному ринку на $800-900 більше і був помітно дорожчим у обслуговуванні, але у 2021 році ситуація змінилася. Відтепер на «козирях» БМВ залишилися хіба що «брендовість» і традиційно бездоганна якість німецької збірки. Що, звичайно, також важливо.

Один із найкращих варіантів для новачка на думку редакції. Купити мотоцикл BAJAJ DOMINAR 400 це отримати безпечний мотоцикл з гарними умовами гарантії.

HONDA PCX150

Переходимо до категорії скутерів, розібратися і виявити кращих в якій неймовірно складно в силу величезного асортименту і різноманітних поєднань характеристик. Не забуватимемо і про інтенсивне оновлення модельного ряду всіх представлених на ринку виробників.

Але якщо все ж таки дуже постаратися, обмежитися моделями, що добре себе зарекомендували, зробивши акцент на вартість і умовну «заточеність» під новачків, купити мотоцикл HONDA PCX150 безумовно буде вдалим вибором.Так, цей максі-скутер обійдеться приблизно в 2100-2500 доларів США, але за них ви отримаєте вже не малокубатурний мопедик, а солідний 150-кубовий агрегат на 14-х колесах, який буде однаково гарний як у міських пробках, так і на заміського шосе. При цьому PCX150 - це ще не потужний «диван», для управління яким потрібен будь-який досвід. Однак обережність все ж таки не зашкодить, адже при бажанні ця діточка без проблем віднесе вас у далечінь на швидкості 110-120 км/год!

Якщо говорити про альтернативні моделі в даній категорії, на думку спадає бюджетний інжекторний скутер Honda Pantheon 150 (правда, його досить складно знайти у відмінному стані), або трохи дорожча Yamaha NM-X125.

PIAGGIO MP3300

І ще один чудовий скутер - вже дорожче, але все ще цілком підходящий для байкера-початківця. Ця італійська машинка виділяється з натовпу насамперед своїм незвичайним дизайном, значною частиною якого є передня підвіска з двома колесами. Вона сконструйована таким чином, що колеса здатні намацувати контакт із поверхнею на різних рівнях. Чи варто говорити, що додаткова стійкість навряд чи зашкодить новобранцю? При цьому колеса розташовані досить близько один до одного, що робить цей 300-кубовий трицикл дуже маневреним навіть на вузьких міських вуличках. По трасі ж PIAGGIO MP3300 без проблем видасть 100-110 км/год, чого вистачить з головою навіть для здійснення тривалих подорожей. Орієнтовна вартість – близько 2500 доларів, залежно від стану, року випуску та комплектації.

Якщо ви сумніваєтеся в тому, щоб купити мотоцикл на 3 колесах, у цій же «ваговій» категорії можна придивитися до «консервативного» Vespa GTS Super 300 I.E (вартість приблизно та ж) або до дешевшого варіанту SYM Joymax 300.

HONDA STEED 400/600

Вибір круїзера для водія-початківця ще більш складний, ніж у випадку зі скутером. Але тоді як у першому кейсі складності виникають через величезний асортимент, у другому ситуація куди більш відповідальна. Адже впоратися з таким важким мотоциклом новачкові не так і просто, тому безпека їзди тут залежить від кубатури двигуна. Не варто відразу ж починати з потужних моделей, а ось HONDA STEED є ідеальним компромісом між ходовими якостями, керованістю і безпекою. Крім того, цей мотоцикл не втрачає популярність через широкі можливості для тюнінгу, а також завдяки зручності посадки для користувачів з різними антропометричними даними.

Проблема може бути лише в тому, що останні зразки HONDA STEED зійшли з конвеєра ще на початку 2000-х, тому купити мотоцикл гідного стану не завжди просто. З іншого боку, цей мотоцикл настільки надійний, що при належному обслуговуванні без питань відбігає і всі 30-40 років, не те що 20. Гарну машину можна взяти приблизно за $2000-2100.

KAWASAKI VULCAN S

Практика показує, що більшість мотоциклістів-новачків спочатку страждають від однієї і тієї ж проблеми, що виникає на старті руху. Зокрема, коли опиняються на жвавій вулиці серед багатьох інших учасників – наприклад, на світлофорі. Через хвилювання водія мотоцикл просто глухне, що викликає ще більшу паніку. Високооборотний VULCAN S практично позбавлений цього недоліку, оскільки без проблем рушає з місця по суті без підгазування. Така поведінка машини робить новачка впевненішим у потоці, що коштує дуже багато чого. Додайте сюди опціональну систему антиблокування гальм, і отримайте ідеальний круїзер для байкера-початківця.

Щоправда, і коштує все це задоволення чимало – щоб купити мотоцикл нової моделі доведеться заплатити 6300-6800 доларів, залежно від комплектації. У цій же ціновій категорії знаходяться моделі лінійки Suzuki Intruder або Honda Shadow, і навіть дітище легендарного виробника Harley-Davidson – модель Street 750.

YAMAHA WR250R

Переходимо до представників останнього на сьогодні класу – до позашляхових кросових ендуро-мотоциклів. За великим рахунком, якщо ви всерйоз вирішили осідлати машину такого роду, рекомендації щодо вибору конкретної моделі повинен давати інструктор, відштовхуючись від виявлених вами навичок та здібностей. Тим не менш, представлена ​​тут модель YAMAHA WR250R настільки проста і зручна в експлуатації, що її сміливо можна рекомендувати навіть гонщикам-початківцям. Мотоцикл легкий, відрізняється гарною маневреністю та керованістю, обладнаний надійною системою водяного охолодження, і однаково добре почувається що на умовному бездоріжжі, що на твердому рівному покритті.

Саме цю модель часто вибирають ще й тому, що в її сімействі досить багато потужніших машин, на які можна з часом пересісти - наприклад, WR250F або WR250X. Це зручно, оскільки вам по суті не доведеться знову знайомитися з принципово новим мотоциклом - потрібно буде лише оновити вже існуючі навички з урахуванням деяких технічних особливостей чергової моделі. Щоб купити мотоцикл у відмінному стані, в середньому необхідно заплатити від $2300.

SUZUKI RM-Z450

Як для 450-кубової кросової машини, RM-Z450 демонструє дуже спокійний та врівноважений характер, що робить цей мотоцикл чудовим варіантом для новобранців. На ньому ви навряд чи відразу ж почнете вигравати заїзд за заїздом, але від новачка в цьому виді спорту цього і не потрібно - для нього головне завдання: освоїти такий вид техніки і стати впевненим користувачем.

При виборі радимо звертати погляд у бік моделей старше 2005-го, які обладнані модернізованим інжекторним двигуном та п'ятиступінчастою коробкою передач. Крім того, в порівнянні з ранніми моделями RM-Z450 може похвалитися покращеною ходовою частиною, підвіскою та полегшеною рамою. Нові мотоцикли обійдуться не більше 8300 доларів США, на вторинному ринку можна без проблем купити мотоцикл вдвічі дешевше. Серед найбільш актуальних конкурентів можна виділити Нонда CRF450R, Каwаsаki KX450F та Yаmаhа YZ450F.

CF-MOTO 650 TK

Ще якийсь десяток років тому такого поняття, як «бюджетний туринг для початківців», просто не існувало в природі, але вже сьогодні всюдисущі китайці зробили його цілком реальним. Звичайно, нас цікавить лише та частина китайського мотопрому, яка пропонує порівняно гідну продукцію НЕ внизу ринку, і модель CF-MOTO 650 TK саме з таких.

Мотоцикл досить витривалий, вигідно виділяється добре продуманою (або скопійованою – яка нам різниця?) конструкцією, системою антиблокування гальм вже в базовій комплектації та наявністю доступних запчастин практично в будь-якій цивілізованій частині світу. Іншими словами, на ньому можна сміливо вирушати хоч у кругосвітню подорож – головне, не забувати своєчасно проводити технічне обслуговування. Коштує цей красень приблизно $4600.

Що стосується найближчих аналогів за класом, які демонстрували б таку ж надійність і комфорт у цьому ціновому сегменті, то знайти їх досить складно.

КАWАSАКI VЕRSYS 650, ВМW F800GT, SUZUКИ GSХ1300R HAYABUSA



Насамкінець трійка найдостойніших моделей тур-ендуро, класик-тур та спорт-тур для тих новачків, хто в процесі вибору не особливо обмежений бюджетом, а орієнтується виключно на стиль їзди та маршрути майбутніх подорожей. Розповідати про переваги цих моделей, мабуть, не будемо – їх уже сотні разів висвітлювали у численних оглядах, які ви без проблем знайдете в Інтернеті. Купити мотоцикл із цієї лінійки можна в середньому за 7500, 8500 та 110000 доларів відповідно.

Попередній пост
Сколько можно заработать, занимаясь мотокроссом на профессиональном уровне
Наступний пост
Кто на свете всех быстрее, всех мощнее и резвее: ТОП самых скоростных мотоциклов современности
Залишити коментар
Залишити коментар можуть тільки зареєстровані користувачі.

Ваш коментар
Телефон або e-mail
Пароль
Реєстрація